To dopiero początek naszej znajomości!

Brief do wyceny

Projektując strony internetowe muszę sporo wiedzieć o Twojej firmie, aby zorientować się, jak zaprojektować Twoją witrynę. Wypełnienie formularza pozwoli mi rzetelnie wycenić koszt przygotowania witryny.

    Czy nowa witryna jest częścią zmiany marki czy rozpoczęciem nowej działalności?

    Produkty, które sprzedajesz lub usługi, które oferujesz

    Cel powstania nowej strony

    Docelowi odbiorcy i użytkownicy Postaraj się jak najlepiej opisać typ ludzi, do których kierowana jest witryna. Opisz, jak wygląda Twój idealny klient. Pomoże mi to zaprojektować witrynę skierowaną do tych osób.

    Wymień kilka witryn konkurencji Aby zorientować się, jak ma wyglądać i działać Twoja strona, pokaż mi witryny, które lubisz - niekoniecznie konkurencyjne lub związane z Twoją branżą, po prostu podaj kilka przykładowych witryn, które Ci się podobają, schematy kolorów, nawigacji lub elementów interaktywnych.

    Spójrz i poczuj Kontynuując przeglądanie konkurencji lub stron, które lubisz - spróbuj opisać "wygląd i zachowanie" nowej witryny. Na przykład: "Witryna jest skierowana do sportowców, dlatego zależy nam na czystym, nowoczesnym i sportowym wyglądzie. Schemat kolorów czerwono-biało-niebieski, taki jak xyz.pl, działałby dobrze i uważamy, że nada to stronie naprawdę świeży charakter. Fajne czcionki, takie jak te na yyy.com, mogą wyglądać dobrze. Cała witryna musi tylko emanować sportem, fitnessem i dobrym samopoczuciem" Zwróć uwagę na wszelkie fajne funkcje interfejsu użytkownika.

    Treść tekstowe Czy dysponujesz zasobami lub umiejętnościami, aby stworzyć i dostarczyć teksty do umieszczenia na stronie internetowej? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi "NIE", będziesz potrzebować również copywritera.

    Treść graficzne Jakie fotografie, ilustracje lub grafiki obecnie posiadasz? Czy możesz dostarczyć swoje logo i pakiet identyfikacji wizualnej?

    Marketing online i SEO W końcu uruchomiłaś/eś swoją niesamowitą nową witrynę i nie masz za wielu klientów ponieważ nikt nie wie, że ona istnieje. Marketing cyfrowy jest absolutnie niezbędny do sukcesu Twojej nowej witryny internetowej. Nie ma nic gorszego niż dużo zainwestować w nową witrynę, a potem zapomnieć, że tak naprawdę będziesz musiał przyciągnąć do niej użytkowników. SEO (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek), pay-per-click, media społecznościowe i marketing e-mailowy nigdy nie były tak potężne, a każda nowa strona internetowa wymaga dobrze przemyślanej i zaplanowanej strategii online. Jeśli masz już plany marketingowe, daj mi znać jakie i czy będziesz potrzebować pomocy 🙂

    Jak mogę się z Tobą skontaktować?

    Twoje imię

    Twój email

    Telefon kontaktowy

    Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Flow Bartosz Sudół NIP: 6151936932, ul. Babiego Lata 9b/4b, 53-020 Wrocław. Podstawą przetwarzania danych jest dobrowolnie wyrażona przez Ciebie zgoda. Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Masz prawo dostępu do swoich danych, poprawiania, zmieniania ich i uzupełniania, prawo do wniesienia sprzeciwu w zakresie przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie, złożenia wniosku o usunięcie danych. Twoje dane będą przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji usług oraz działań z tym związanych, a także w związku z kwestiami księgowymi i w celu realizacji usługi. Jesteś uprawniony do wniesienia skargi do organu nadzoru w sytuacji, w której uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.